Post Top Ad

YOUTHLAB DERMOCOSMETICS - REVIEW




 Γεια σας!!Σήμερα θα σας μιλήσω για μια αγαπημένη μου πλέον εταιρεία , την Youthlab Dermocosmetics, και συγκεκριμένα για την CC Complete Cream με SPF30, το Daily Cleanser, και τα δυο για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες, το πολυσυζητημένο Beauty Tool και την Thirst Relief Mask κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Πρόκειται για μια εταιρεία με Cruelty Free, Vegan και Gluten Free καλλυντικά και τα προϊόντα που σας δείχνω τα χρησιμοποιώ γύρω στους δύο μήνες και νομίζω ότι είναι αρκετό διάστημα για να σας πω τη γνώμη μου και πως ταίριαξαν στο δικό μου δέρμα.

Λίγα λόγια για την εταιρεία

Η Youthlab Dermocosmetics είναι μια ελληνική εταιρεία καλλυντικών και ειδικεύεται στην παραγωγή δερμοκαλλυντικών που στόχο έχουν να αυξήσουν τον ρυθμό μεταβολισμού της επιδερμίδας για το χτίσιμο ενός νεανικού και υγιούς δέρματος. Ίσως δεν έχετε ξανακούσει για τον μεταβολισμό της επιδερμίδας παρά μόνο για τον μεταβολισμό του σώματος αλλά υφίσταται και η Youthlab είναι εδώ για να μας βοηθήσει να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό του δέρματος και να αποκτήσουμε πιο νεανικό, λαμπερό και υγιές δέρμα.
Σύμφωνα με την εταιρεία «Επιλέγοντας τα κατάλληλα προϊόντα, μπορούμε να κρατήσουμε τα επίπεδα του μεταβολισμού του δέρματός μας σε υψηλά επίπεδα και με αυτό τον τρόπο να «χτίσουμε» τη νεανική, αλλά και υγιή όψη της επιδερμίδας μας. Για αυτό κάθε δερμοκαλλυντικό YOUTH LAB στοχεύει σε μια διαφορετική μεταβολική λειτουργία του δέρματος και είναι εμπλουτισμένο σε δραστικά, που είναι μελετημένα στην εξισορρόπηση της συγκεκριμένης λειτουργίας».
Όλα τα προϊόντα YOUTH LAB είναι Cruelty Free, Vegan, Gluten Free, δερματολογικά ελεγμένα, χωρίς parabens, κατάλληλα για κάθε τύπο δέρματος και περιλαμβάνουν καθαριστικές και ενυδατικές συνθέσεις, αντιρυτιδικές προτάσεις προσώπου και ματιών, προϊόντα φροντίδας σώματος και αντηλιακά.

Αυτά για την εταιρεία και πάμε στα προϊόντα.
 Θα ξεκινήσω με την CC Complete Cream για λιπαρό δέρμα με SPF30. Πρόκειται για μια ενυδατική κρέμα με χρώμα με μη φαγεσωρογόνα σύνθεση η οποία ρυθμίζει τη λιπαρότητα και προσφέρει πραγματικά ματ αποτέλεσμα που διαρκεί για αρκετές ώρες, το λιγότερο 6-8 ώρες. Το πολύ ωραίο όμως είναι ότι ενώ αφήνει ένα ματ τελείωμα ταυτόχρονα βλέπεις μια λάμψη στο δέρμα σου και μια υγιή όψη. Έχει πολύ ωραία υφή και αίσθηση πάνω στο δέρμα, απλώνεται πάρα πολύ εύκολα με τα δάχτυλα και δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα.
 
Όσον αφορά την κάλυψη που προσφέρει δεν μπορώ να πω ότι καλύπτει τέλεια σπυράκια και κοκκινίλες, έχει ελαφριά προς μέτρια κάλυψη αλλά δίνει μια ομοιόμορφη κάλυψη και βάζοντας και μια πούδρα με έχει βολέψει πάρα πολύ το πρωί . Επίσης λόγω του SPF30 έχω αποφύγει  το αντηλιακό και το foundation οπότε έχω γλιτώσει τη χρήση 2 προϊόντων που το πρωί και τα λεπτά που μου στερούν τον ύπνο μου είναι πολύτιμα.
Δυστυχώς βγαίνει μόνο σε μια απόχρωση που είναι μεσαία αλλά είναι μια κρέμα που απλώνεται πολύ εύκολα και μετά από λίγο γίνεται ένα με το δέρμα και προσαρμόζεται στον τόνο της επιδερμίδας. Παρόλα αυτά αν το δέρμα σας είναι πολύ λευκό όπως το δικό μου θα υπάρχει μια διχρωμία, αλλά με μια πούδρα λύνεται το πρόβλημα. Την χρησιμοποιώ ακόμα και τώρα που έχει φύγει όλο το μαύρισμα και είναι τέλεια, οπότε πιστεύω καλύπτει πολλούς διαφορετικούς τόνους επιδερμίδας.

Γενικά πρόκειται για μια υπέροχη CC Cream που κάνει ακριβώς αυτά που υπόσχεται και την συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλες τις κοπέλες με πολύ έντονη λιπαρότητα και ακμή. 

Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι στη συσκευασία, το στόμιο έχει τριγύρω του ένα βαθούλωμα που μαζεύει προϊόν και δεν μπορείς να το πάρεις με τα δάχτυλα σου οπότε μαζεύεται σε εκείνο το σημείο και γίνεται αυτό που βλέπετε στη φώτο. Και τα τρία προϊόντα που σας δείχνω σήμερα με αυτή τη συσκευασία έχουν το ίδιο στόμιο αλλά στη CC Cream το πρόβλημα είναι πολύ εμφανές και αντιαισθητικό, αλλά και πάλι μικρό το κακό και πιστεύω στο μέλλον να το διορθώσει η αγαπημένη Youthlab. Θα τη βαθμολογούσα με 9/10 λόγω της συσκευασίας που λιγάκι με εκνευρίζει κάθε φορά που την ανοίγω και λόγω της πολύ έντονης μυρωδιάς που ή θα τη λατρέψετε ή θα τη μισήσετε!


 Επόμενο προϊόν το Beauty Tool, ένα βουρτσάκι καθαρισμού που χωρίς να υπερβάλω μου άνοιξε τα μάτια. Όταν ολοένα και περισσότερες εταιρείες άρχισαν να συμπεριλαμβάνουν τα βουρτσάκια καθαρισμού στην γκάμα των προϊόντων τους ήμουν αρνητική μέχρι το κόκκαλο, θεωρούσα ότι λόγω ακμής θα μου δημιουργούσαν μόλυνση και θα μου έγδερναν το δέρμα ακόμα και αν υπόσχονταν ότι ήταν απόλυτα απαλά και φιλικά με το δέρμα, θεωρούσα ότι ένα peeling μια φορά την εβδομάδα ήταν αρκετό για τον καθαρισμό του προσώπου μου. Μέχρι που ήρθε στα χέρια μου το Beauty Tool, σε ένα πακέτο με την CC Cream και το Daily Cleanser. Του έδωσα μια ευκαιρία και αυτό που παρατήρησα αμέσως ήταν ότι το δέρμα μου ήταν πραγματικά καθαρό και μπορούσε να δεχτεί και να απορροφήσει πλήρως τα προϊόντα περιποίησης που ακολουθούσαν. Δυστυχώς η πολύ έντονη λιπαρότητα που έχω στη μύτη και στο μέτωπο με ένα απλό πλύσιμο με το καθαριστικό μου δεν έφευγε εντελώς και έτσι η ακμή μου επέμενε και το δέρμα μου ήταν πολύ θαμπό, από τότε όμως που άρχισα να χρησιμοποιώ το Beauty Tool, το δέρμα μου είναι υγιές και λαμπερό , η ακμή μου πάει πολύ καλύτερα, φυσικά κάνω θεραπεία με δερματολόγο και δεν λέω ότι είναι η λύση στην ακμή αλλά βοηθάει στο να καθαρίζει πραγματικά το δέρμα και έτσι να μπορούν να εισχωρήσουν τα προϊόντα της ρουτίνας μου και να δουλέψουν πραγματικά δίνοντας το επιθυμητό αποτέλεσμα.
 
 Πως το χρησιμοποιώ;
Αφού πλύνω το πρόσωπο μου με το Daily Cleanser ή οποιοδήποτε άλλο καθαριστικό προσώπου να φύγουν οι πολλοί ρύποι, βάζω μια πολύ μικρή ποσότητα στο βουρτσάκι και καθαρίζω με απαλές κινήσεις για ελάχιστα δευτερόλεπτα κάθε σημείο του προσώπου, αποφεύγοντας την περιοχή γύρω από τα μάτια και το άνω χείλος. Την πρώτη φορά ένιωσα ότι ήταν λίγο σκληρό όμως δεν μου προκάλεσε κανένα ερεθισμό και πλέον δεν νιώθω καμία ενόχληση, μην το φοβηθείτε λοιπόν εκτός και αν έχετε πολύ ευαίσθητο δέρμα. 

Τέλος πολύ σημαντικό είναι να διατηρείται καθαρό και να στεγνώνει γρήγορα για να μην αναπτύσσει μύκητες και μικρόβια, έτσι λόγω χειμώνα αφού στραγγίξει λίγο το κρεμάω πάνω από το καλοριφέρ να στεγνώσει και βάζω το προστατευτικό του καπάκι για προστασία από σκόνες.

Και πάμε στο Youthlab Daily Cleanser για λιπαρές/μικτές επιδερμίδες. Είναι ένα τζελ καθαρισμού αρκετά πυκνό που κάνει πλούσιο αφρό και καθαρίζει πολύ καλά το λιπαρό δέρμα μου, σε συνδυασμό δε με το Beauty Tools έχει το τέλειο αποτέλεσμα. Είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο και είναι πολύ αποτελεσματικό και με την αφαίρεση του μακιγιάζ. Είναι στα 200ml, πολύ καλή ποσότητα που θα κρατήσει αρκετό καιρό και έχει ένα υπέροχο άρωμα που θα λατρέψετε. Δεν περιέχει parabens και επίσης ούτε SLS (αφριστικούς παράγοντες).



Τελευταίο προϊόν είναι η εξαιρετική κρεμο-μάσκα προσώπου Youthlab Thirst Relief Mask κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος. Θα ξεκινήσω με το υπέροχο άρωμα που θα σας μαγέψει όπως και εμένα και επειδή δεν είμαι καλή στις περιγραφές αρωμάτων δε θα σας το περιγράψω γιατί δεν θα τα καταφέρω! Συνήθως κάνω μάσκες αργίλου και γενικά καθαριστικές μάσκες όμως αυτή η ενυδατική μάσκα είναι κατάλληλη και για τις λιπαρές επιδερμίδες και αν έχετε και εσείς την εντύπωση ότι τα λιπαρά δέρματα δεν χρειάζονται ενυδάτωση κάνετε το ίδιο λάθος με εμένα. Τα λιπαρά δέρματα χρειάζονται και εκείνα ενυδάτωση απλά πρέπει να χρησιμοποιούμε τα σωστά προϊόντα. Την μάσκα αυτή την χρησιμοποιώ κάθε 10 μέρες ή όποτε νιώσω το δέρμα μου ότι «διψάει» και αμέσως το νιώθω ενυδατωμένο, βελούδινο και απαλό. Όπως προτείνει η ίδια η εταιρεία μπορείτε να την αφήσετε στο πρόσωπο σας όλη τη νύχτα για  ένα απόλυτα βελούδινο δέρμα το πρωί.

Είναι τα πρώτα προϊόντα που χρησιμοποιώ από Youthlab και έμεινα με τις καλύτερες εντυπώσεις, ταίριαξαν πολύ στο δέρμα μου και ο συνδυασμός τους έχει πολύ καλά αποτελέσματα επάνω μου. Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα και ποια προϊόντα της Youthlab είναι τα αγαπημένα σας;

Μέχρι το επόμενο post να περνάτε όμορφα!

Μην ξεχνάτε να γίνετε μέλη στο blog και να με ακολουθήσετε στα social media!

Κατερίνα
💗💗💗

9 σχόλια:

  1. Γεια σου!
    Ξερεις αν εχει κάποια σχετική πιστοποίηση η youthlab οτι τα προϊόντα της είναι cruelty free και vegan?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Youthlab δεν έχει κάποια πιστοποίηση από την Peta η την Leaping Bunny/Cruelty free International ή την Vegan Society. Για αυτό τον λόγο και στην λίστα μου με τις εταιρίες που δεν κάνουν πειράματα σε ζώα την έχω διαχωρίσει σε εταιρίες με πιστοποίσηση και σε εταιρίες χωρίς πιστοποίσηση για να μην υπάρχει σύγχυση.
      Η Youthlab λοιπόν (σύφφωνα με τη δική μου κρίση)δεν κάνει πειράματα, όταν επικοινωνησα μαζί τους για να μάθω αν κάνουν πειράματα σε ζώα πήρα την εξής απάντηση:

      "Τα προϊόντα YOUTH LAB. δεν δοκιμάζονται σε ζώα.
      Τα τεστ αποτελεσματικότητας και ασφάλειας των προϊόντων γίνονται σε συνεργασία με Ελληνικά και Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, αναλυτικά εργαστήρια και ινστιτούτα. Τα τεστ αυτά περιλαμβάνουν in vitro διαδικασίες στο εργαστήριο, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν το προϊόν έχει κάποια δράση.
      Στη συνέχεια πραγματοποιούνται in vivo tests, τα προϊόντα δοκιμάζονται από εθελοντές και συγκεκριμένες παράμετροι μετριούνται κατά διαστήματα υπό την επίβλεψη δερματολόγου.
      Όσον αφορά τις πρώτες ύλες επίσης, επιβεβαιώνουμε πως δεν δοκιμάζονται σε ζώα ούτε ζητούμε από άλλους φορείς να πραγματοποιήσουν αντίστοιχες δοκιμές για εμάς.
      Ακόμη, τα προϊόντα μας δε περιέχουν ζωικά συστατικά, parabens αλλά ούτε και γλουτένη ενώ υπάρχουν όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά για τις πρώτες ύλες αλλά και το τελικό προϊόν.
      Δεν γίνονται εξαγωγές στη Κίνα.
      Γίνονται στη Κύπρο, στο Βέλγιο, στη Δανία, στην Πορτογαλία και στη Χιλή. Σύντομα και σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες!"
      Δυστυχώς από μια έρευνα που έκανα οι ελληνικές εταιρίες δεν μπαίνουν στην διαδικασία να πάρουν πιστοποίηση, όπως ισχυρίζονται κάποιες αυτό συμβαίνει επειδή τις καλύπτει ο ευρωπαϊκός νόμος που απο το 2013 απαγορεύει την δοκιμή σε ζώα και για το τελικό προϊόν αλλά και για τις πρώτες ύλες αλλά και λόγω του οτι δεν θέλουν ο καταναλωτής να επωμιστεί με το extra κόστος που θα υπάρχει για να μπει το λοτότυπο Cruelty Free στην συσκευασία. Οι μόνες ελληνικές εταιρίες που έχουν πιστοποίηση Cruelty free είναι η Aloe Plus και η Fouka Organic και σε διαδικασία απόκτησης της πιστοποίσης Leaping Bunny βρίσκεται και η Bioaroma.
      Ελπίζω να σε βοήθησα :)
      ΥΓ. Ευτυχώς το αν τα προϊόντα είναι Vegan μπορείς να το διαπιστώσεις αν ψάξεις τα συστατικά!!!

      Διαγραφή
    2. Και εμένα μου φαίνεται ικανοποιητική και ξεκάθαρη η απάντηση τους. Ευχαριστω πολύ! :)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο review παρεμπιπτόντως! Χαίρομαι που βρήκα το blog 🐇

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο review με όλες τις πληροφορίες για τα προϊόντα! Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτή την εταιρεία αλλά με έψησες για το βουρτσακι. :-)
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!! Και εμένα είναι τα πρώτα απο Youthlab και πραγματικά είναι πολύ καλά προϊόντα, μου αρέσει γιατί κάνουν αυτά που υπόσχονται!! Όσο για το βουρτσάκι όταν το χρησιμοποιήσεις θα με καταλάβεις :)!!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Πολυ ενδιαφέρον το άρθρο σου! Σκέφτομαι αρκετό καιρό να δοκιμάσω την CC cream από την συγκεκριμένη εταιρεία. Και το άρθρο σου με έβαλε σε σκέψεις... Επειδή έχω πολύ ανοιχτόχρωμο δέρμα, φοβαμε πως θα έχω πρόβλημα με την απόχρωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Θα σου πρότεινα να ζητήσεις δειγματάκι από ένα φαρμακείο γιατί ίσως σου πέσει σκούρα η απόχρωση, και για μένα είναι λίγο σκούρη αλλά προσέχω να βάζω μικρή ποσότητα και να την απλώνω όσο καλύτερα μπορώ και να το σπάω στο λαιμό και πραγματικά νομίζω οτι γίνεται ένα με το δέρμα, αν βάλεις και μια πούδρα μετά νομίζω θα σε βολέψει πολύ τα πρωινά τώρα που ανοίγει ο καιρός και παίρνουμε σιγά σιγα και λίγο χρώμα!!! Πάντως έχει ένα ματ αποτέλεσμα που κρατάει για κάποιες ώρες και αυτό είναι τέλειο για εμένα που έχω πολύ λιπαρό δέρμα!!Ελπίζω να σε βοήθησα!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή

Post Top Ad

My Instagram